Klacht: kinect stroom adapter

op 06 januari 2011 over Microsoft in de categorie Software

om de kinect aan te sluiten op een ouder model xbox heb je een speciale stroom adapter nodig,als je de klantenservice van xbox belt verwijzen zij je naar een game winkel of de winkel waar je de kinect hebt gekocht voor deze adapter ,na heel nederland afgebeld te hebben blijkt dat de kabel nergens verkrijgbaar is uit een volgend gesprek met de klantenservice van xbox blijkt dan dat je de kabel gewoon bij hun kunt bestellen mits je een credit card hebt,anders kun je hem bestellen in de microsoft store,vervolgens word de 35 euro van je rekening afgeschreven en heb je na 20 dagen nog steeds geen adapter ,na veel bellen en mailen krijg je een engelse email dat er iets fout is gegaan en dat zo snel ze het geld van ideal binnen hebben ze het terug zullen storten.weer contact met xbox klantenservice,kunnen niks voor me doen ,dus daar zit je zonder geld en zonder kabel,nogmaals contact opgenomen met xbox want ideal en de rabobank zeggen dat het geld wel degelijk bij de ms store moet zijn en dat ik aangifte moet gaan doen met een kopie van mn bankafschrift,nog maar keer met xbox gebeld ,kunnen niks voor me doen ,ik ben te eerlijk want wat blijkt als ik gelogen had over het serienummer had ik gratis en voor niks binnen 2 dagen een kabel/adapter ontvangen van de klantenservice,en nu zit ik omdat ik gewoon eerlijk ben geweest zonder geld en adapter en dus onbruikbare kinect,hun oplossing,opnieuw bestellen bij de ms store ,dus weer geld overmaken terwijl ze nog geld van me hebben, al met al ben ik tientallen euros lichter door alle dure telefoontjes en heb ik nog steeds geen adapter en ben ik echt woedend op de lauwe reacties bij xbox klantenservice

Gewenste oplossing

gewoon een adapter voor mijn kinect zodat ik hem kan gebruiken[ het allerliefst natuurlijk een adapter en een vergoeding voor alle ondertussen gemaakte kosten ]

Alle klachten die gemeld zijn door sjesysa