Klacht: Mevrouw, Mijnheer

op 22 oktober 2011 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn familie en ik kunnen een identiek verhaal vertellen als de personen die via de luchthaven Mohammed V op 1/7/2011 terug wilden vliegen naar Europa. Op 28/8/2011 kwamen we ruim op tijd rond 5h 20 aan op de luchthaven voor een vlucht die normaal om 7h 45 naar Brussel Zaventem zou vertrekken. Ook wij werden door medewerkers verkeerdelijk naar Terminal 2 gestuurd ipv naar terminal 1. Ook ons werd medegedeeld nadat we daar ons inziens toch nog net op tijd arriveerden na een spurt, dat de check in gesloten was. Wij werden ook verplicht nieuwe plaatsen op een latere vlucht te betalen. En we werden eveneens behoorlijk onbeleefd behandeld. Een schriftelijke aangetekende klacht dd.12/9/2011 naar de zetel van RAM in Brussel en Casablanca(adres te vinden op de officiële site )bleef tot op heden onbeantwoord.

Gewenste Oplossing:

terugbetaling extra kosten

Alle klachten die gemeld zijn door labuque