Klacht: Mevr Koopman

op 14 maart 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een beschadigde en scheeflopende kast thuis staan waarbij door leenbakker tot 2 maal toe een beschadigd paneel werd geleverd en diverse onderdelen misten. Na een bezoek van een leenbakker medewerker die mij zonder waterpas kon vertellen dat mijn nieuwe vloer scheef liep en daarmee de oorzaak gevonden had, kon ik 25 euro korting krijgen. Op een beschadigde scheve kast. Volgens mijn waterpas is er met de vloer niets mis en met de kast destemeer! Geen reactie leenbakker!!

Gewenste oplossing

Mijn geld terg of een nieuwe door leenbakker gemonteerde kast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kastiskrom