Klacht: meubels [kirsten].

op 05 januari 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

een tijdje terug hebben wij hier ook al een klacht gemeld over de levering van de kirsten meubels.nu januari 2011 en we hebben de meubels nog niet compleet we zijn nu bijna 1 jaar verder.wij zijn eind december weer naar leen bakker gegaan in stadskanaal.ik op zoek naar iemand die ons even wou helpen en ons informatie kan geven.dus ik vroeg hem vriendelijk even nieuwe informatie over de levering van de kirsten en wat wijs is om toch de dressoir te kopen en hoe het kan dat het zo lang moet duren om een dressoir te kopen van kirsten en dat wij een beetje teleurgestelt waren van de levering van de kirsten.er werdt mij letterlijk recht in mijn gezicht gezegt door de man die ons hielp dat ik loog dus ik zei we zijn nu bijna jaar bezig om een dressoir bij jullie te kopen en het lukt maar steeds niet en nu noem jij een leugenaar.wij zijn hun gedrag dus ook zat we vinden het een slechte filiaal met laag geschoolde persooneel zonder normen en waarden.

Gewenste oplossing

doe eerst u personeel op school en geef hun opleiding in omgaan met klanten.ze zeggen altijd klant is koning maar hier is het andersom het personeel voelt zich koning.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevrden klant 2