Klacht: Meubel niet conform bestelling (in de winkel) geleverd

op 25 juni 2021 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben in maart een meubelset gekocht bij Woonsquare, filiaal Alkmaar. Wij hebben een eettafel gekocht die in de winkel stond, alleen dan met een rechte poot. Toen de tafel met rechte poot geleverd werd bleek de tafel circa 7 cm lager te zijn dan het model in de winkel. Woonsquare geeft aan dat dit de hoogte is van de tafel met rechte poot, dit is ons echter niet verteld in de winkel waardoor wij nu een tafel hebben die veel te laag is (mijn partner is 1,91m). Naast de eettafel zijn er mankementen aan de tv meubel (fabrieksfout) en ontbreken er onderdelen van de salontafel. Levertijd voor nieuwe onderdelen is 8 weken. Ook hebben wij een bijpassende kast aangeschaft die eigenlijk te groot blijkt te zijn, deze zit nog in de verpakking. Vanuit service hopen we deze retour te kunnen sturen maar ook hier wordt geen gehoor aangegeven. Aan het dressoir mankeert als enige niets.

De eettafel is voor ons niet bruikbaar, we moeten echt krom zitten om aan deze lage tafel te kunnen zitten. De tafel is ook echt niet conform hetgeen wat wij uitgezocht hebben in de winkel.
Aangezien er voor 2 meubels een nieuwe levertijd zit van ruim 8 weken en omdat wij graag een bijpassende meubelset hebben gekocht willen wij de hele meubelset retourneren en dus de koopovereenkomst ontbinden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Shirley Sinemus