Klacht: Meterstanden NEM

op 27 oktober 2011 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het beeindigen van het contract met de NEM is er veel fout gegaan. O.a. het verwerken van de juiste meterstanden!! Omdat de NEM niet goed overweg kan met hun eigen administratie zijn er andere meterstanden gebruikt voor de eindafrekening. Hierdoor loop ik geld mis, waar ik recht op heb!

Gewenste Oplossing:

Juiste meterstanden, zoals eerder doorgegeven en bekend bij de netwerkbeheerders, hanteren voor de eindafrekening en het teveel betaalde geld zsm terug betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 28 september 2012 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

Alle klachten die gemeld zijn door wiesvaneerdt