Klacht: meter

op 19 oktober 2011 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de meter in mijn elektriciteitkast werkt niet, omdat ik 10 jaar 20 euro en zinds 2007 ben ik verhuis naar van leeuwenhoeklaan en nu betaal ik 72 euro en hij word steeds maar hoger en ik gerbuik alleen lamp en zaterdag en zondag gebruuik ik de wasmachine en voor derest alleen de TV nog.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een nieuwe meter ik ben niet tevreden met de oude meter,
en door die meter zijn de vorige bewoners ook verhuisd.
en ze zeiden tegen mij deze meter is niet goed.
en ik zou tevreden zijn als ik een nieuwe meter zou krijgen.
en ik had oowk 12 oktober een brief naar jullie gestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mohammed1