Klacht: met yellowbrick betaald en toch een bekeuring

op 19 mei 2017 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

op 22 januari 2017 parkeerde ik mijn auto in Amstelveen en startte mijn parkeeractie via yellowbrick, Na enige tijd kom ik terug bij de auto en zie dat deze is voorzien van een bon. Ik stopte de parkeeractie en zag dat ik normaal gestart en geeindigd had alleen stond het bedrag op 0 euro. De volgende dag met Yellowbrick gebeld en deze vertelde dat er een computerstoring was geweest en dat zij met de gemeente Amstelveen bezig waren het probleem op te lossen. Als ik niets meet hoorde was het probleem verholpen. Oke de volgende dag zag ik dar er parkeerkosten waren afgeschreven op de parkeerhistorie dus eind goed al goed, dacht ik totdat ik op 18 mei via een incassobureau de mededeling kreeg dat ik 62 euro moest betalen omdat ik 22 januari 2017 in Amstelveen niet betaald had. Ik Yellowbrick gebeld en na heen en weer gesteggel, de dame in kwestie wilde niet erg goed luisteren moest ik zelf even de gemeente bellen met dit probleem want yellowbrick kon niets doen anders dan even mijn parkeerhistorie te mailen. Ik Amstelveen gebeld en deze konden niets doen. Vervolgens weer Yellowbrick gebeld en deze zei dat ik maar een bezwaar bij het incassobedrijf moest gaan doen. Kortom het probleem van Yellowbrick is nu mijn probleem en ik mag het uitzoeken. Uren gebeld en gemaild want de wachttijden bij gemeente en yellow waren natuurlijk zo snel dat ik 2 cd’s heb kunnen afluisteren.

Yellowbrick moet zijn verantwoording nemen en zelf dat probleem oplossen dan wel eerst mij 62 euro geven want ik moet eerst betalen voordat ik mijn bezwaar in behandeling kan laten nemen. Kreeg ook nog van Yellowbrick via facebook op mijn klacht waarin ik ook had vermeld dat ik al die uren waar ik mee bezig misschien als uurloon in kon declareren waarop het antwoord was dat zij nog wel een vacature voor mij hadden. Schandalige opmerking.

Reactie van de melder van de klacht wim mie

1 maand geleden - heb de boel zelf moeten oplossen en wacht nu op een seponering.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

Bericht van Yellowbrick

1 maand geleden - Beste Wim, ik zie dat u reeds contact met ons heeft gehad via social media en telefonisch over het voorval. Bent u tevreden met de afhandeling van uw klacht? Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dat natuurlijk graag.

Alle klachten die gemeld zijn door wim mie