Klacht: Met de bus door Barcelona

op 12 augustus 2017 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– dag voor vertrek waren er problemen bij het online inchecken. Na telefonisch contact met travelbird werd er beloofd om terug contact met mij op te nemen om me verder te helpen. Er werd nooit teruggebeld
– bij de luchthaven moesten we extra betalen voor bagage. Volgens de mensen daar was er enkel bagage voorzien bij de terugvlucht, niet bij de heenvlucht. Op mijn documenten stond dit anders, maar het was betalen of niet vliegen. (Ik heb hiervan een bewijs)
– geen welkomsdrankje (volgens aanbieding op site travelbird wel)
– geen late check out (volgens aanbieding op site travelbird wel)

Gewenste Oplossing:

Graag compensatie voor de extra betaling van bagage ( Terwijl ik deze via de site eigenlijk al had betaald)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CCeline