Klacht: Mesjes bot Gillette fusion

op 07 oktober 2011 over Gillette in de categorie Producten

Goedemorgen,
1 week geleden heb ik een pakje met 8 St. Gillette fusion gekocht. Normaal gesproken gaat het scheren Perfect met een goed resultaat. Echter, vreemd
Genoeg deze keer was het mesje al bot voordat ik begon. Scheren ging heel moeizaam met bloederig en niet glad gevolg als resultaat. Zelfs bij het 2e en 3e mesje kreeg ik precies hetzelfde resultaat. Aangezien er genoeg betaald moet worden voor deze mesjes verwacht ik wel goede kwaliteit.

Een nieuw pakje met 8 mesjes

Reactie van de melder van de klacht Krijgerrr

6 jaren geleden - Ik heb via Klacht.nl gezocht of er nog meer klachten zijn omtrent Gillette. Maar zie er zelfs een klacht tussen staan van augustus die nog steeds open staat. Plus dat van alle klachten die open staan, er nog geen 1 is opgelost (behalve die via Groupon). Hoe kan dit?!? Kan hier even iemand op reageren? Straks wordt ineens aangegeven omdat de klacht wat langer open staat dat er dan toch niet meer aangetoont kan worden dat deze al vanaf het begin af aan bot zijn, omdat je ze al langer in bezit hebt. Het lijkt me ook dat een bedrijf graag de klachten aangrijpt om dit te gebruiken om dingen binnen het bedrijf te kunnen verbeteren. Ik zou zeggen, begin eerst met reageren Gillette!!

Alle klachten die gemeld zijn door Krijgerrr