Klacht: Merkwaardige reactie Hoofdkantoor Nuon & Onbeschoft gedrag Klantenservice

op 25 september 2009 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nadat ik enkele dagen geleden een klacht over Nuon plaatste, kreeg ik een merkwaardige reactie van het hoofdkantoor van Nuon. Deze had ik namelijk ook een brief gestuurd. Ene mijnheer  X vertelde dat hij niet belde om inhoudelijk iets aan mijn klacht te doen (wat betreft een te hoge jaar afrekening) maar alleen wilde vertellen dat het zo was zoals het was. Daar kwam het, geloof ik, wel op neer.

Op mijn vraag hoe hij het vond dat als je belt met de klantenservice en je wordt in de wacht gezet en waarop vervolgens na lange tijd de verbinding wordt verbroken en… als je dan twee dagen later belt en je vraagt aan de juffrouw van de klantenservice of ze wat beleefder wil zijn, ze dan ook de verbinding verbreekt, antwoordde hij dat hij zulks gelezen had. Dat was touti. Geen excuus, geen nader onderzoek, niets.

Toen ik vroeg of het makkelijk was een andere energiemaatschappij te nemen, antwoordde hij, ja dat kunt u makkelijk doen.

Mijns inziens is Nuon helemaal niet geïnteresseerd in haar klanten, zelfs niet als je sinds 1974 bij een en dezelfde energiemaatschappij bent. Integendeel zou ik willen zeggen…

Paul

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hecate