Klacht: Mensen te woord staan, luisteren, lezen?

op 10 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb al twee dagen een briefje met de tekst
( bij geen gehoor op nr.76
graag aanbellen op nr 87
bvd)
bij de entree van ons appartementencomplex, twee verdiepingen hoog, hangen op manshoogte duidelijk zichtbaar recht naast de rij deurbellen.
Mijn pakje ( dekbedovertrek met paardenafdruk voor mijn bonus kleindochter haar verjaardag) zou tussen 11.00 en 15.00 uur bezorgt worden vervolgens ga ik om 13.30 uur naar nr nummer 87 schuin boven mij want ik verricht daar mantelzorg.
In mijn brievenbus ligt een kaart met de mededeling “ontvanger niet thuis”.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met een servicepunt in Oostvoorne met mijn verhaal en daar krijg ik het volgende te horen:

Als de bezorger het druk heeft belt hij niet op een ander nummer aan.
De bezorger belt helemaal niet aan op een ander nummer.
Als uw deurbel niet werkt is dat uw probleem.
Sommige afzenders willen niet dat het pakje bij iemand anders aangeboden wordt. ( Ik leg uit dat dit niet op het briefje staat, er staat aanbellen niet aanbieden want ik ben daar zelf aanwezig en neem het aangeboden pakje dus zelf in ontvangst )
Daar beginnen ze niet aan want het mag niet aangeboden worden bij iemand anders krijg ik nogmaals te horen.
Men kan blijkbaar niet luisteren en ook niet lezen en wat is het nu eigenlijk te druk of gewoon niet daarbij wat kost in het eerste geval nu meer tijd een kaart pakken, invullen en in de brievenbus deponeren of op de bel ernaast drukken?
Nu moet ik morgen d.d. 10-02-2018 tot 15.00 uur gaan zitten wachten dan mantelzorg verlenen op nr 87 en daarna mag ik blijkbaar pas naar de verjaardag van mijn bonus kleindochter een klein uur rijden verderop.
Deze hele gang van zaken is naar mijn mening gewoon schandalig en totaal onnodig mensjes pesten.

Ten eerste wil ik fatsoenlijk te woord gestaan worden als ik mededeel een klacht in te dienen i.p.v. het gesprek te beeindigen met ja hoor, da's goed hoor, daaag.
Ten tweede gewoon op nr 87 aanbellen terwijl ik daar mantelzorg aan het verlenen ben.
Als men aan deze simpele wensen niet wenst te voldoen bij DHL dan op z'n minst mijn pakje met bezorgcode 3YB2450MU zaterdag
d.d.10-02-2018 aanbieden voor 12.00 uur aub.

Groet,
Mevr.A. Nicolay

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 februari 2018 om 13:19 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat het pakket niet bij u is geleverd.
De chauffeur mag het pakket inderdaad wel bij buren aanbieden maar dit is en blijft helaas iets wat bij de chauffeur ligt. Zal hier wel even een melding van maken natuurlijk. Het lijkt met niet heel erg moeilijk om een pakket even bij buren af te leveren als u een briefje heeft opgehangen. Misschien heeft de chauffeur deze over het hoofd gezien?
Zie dat het pakket vandaag is afgeleverd bij u? Hopelijk heeft u het in goede orde ontvangen en kunt u de verjaardag gaan vieren!

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare