Klacht: Melding van DHL bij opdrachtgevers omdat DHL geen klachten oplost.

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling bij www.drogisterij.net geplaats. Onwetende dat ze met DHL werken want anders had ik wel elders besteld. DHL heeft mijn pakket 3dagen te laat bezorgd. Ze hebben mij 2 dagen lang voor niets laten wachten waarna ze hebben gelogen over het feit dat ik niet thuis zou zijn. Ook de webcare medewerker van DHL liegt op klacht.nl en beweert klachten op te lossen terwijl hij Niets doet.

Beste *****,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb maandag tevergeefs gewacht op een koerier die niet is langs geweest. Ik heb DHL hier maandag over gebeld en ze hebben me beloofd dat het dinsdag wel bezorgd zou worden. Ook dinsdag is dhl niet langs geweest. Ik heb ze gebeld en gevraagd naar de bezorging en toen gaven ze me aan dat de bezorger zijn scanner niet bij had en dat het mis is gegaan. Daarna heb ik zoals u weet woensdag een klacht geplaatst op klacht.nl over het feit dat ze niet leveren en hier heeft dhl ook heels vals op gereageerd. Ze beweerden nu opeens dat ze wel langs waren geweest. Een directe leugen aangezien ik beide dagen gewoon thuis was. Dit is niet de eerste keer dat dhl dit doet. Hierdoor zal ik dus ook niet meer bestellen bij u omdat dhl ertussen zit. Wellicht stapt u in de toekomst over op een andere vervoerder dan zal ik weer overwegen om bij u te bestellen. Op klacht.nl beweert dhl tot 3 maal toe dat ze mijn klacht hebben \”opgelost\” zonder te leveren.  Ik heb deze klachten op klacht.nl gedeeld op facebook en helaas krijgt uw webshop ook negatieve aandacht door DHL.  Aangezien DHL gelijk op opgelost klikt op klacht.nl zonder ook maar eens een oprechte excuus te tonen weet ik dat ook deze klacht zonder oplossing zogenaamd opgelost zal worden door DHL.

Met vriendelijke groeten,

Als DHL dankzij mij meer klanten verliest en als de klachten medewerker van DHL de inhoud van zijn functie wel vervuld ipv te liegen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

1 maand geleden - DHL heeft mijn pakket 3dagen te laat bezorgd. Ze hebben mij 2 dagen lang voor niets laten wachten waarna ze hebben gelogen over het feit dat ik niet thuis zou zijn. Ook de webcare medewerker van DHL liegt op klacht.nl en beweert klachten op te lossen terwijl hij Niets doet. Beste lezer, ik adviseer jullie om op alle manier DHL te vermijden. Ook opdrachtgevers die belang hebben bij adequate levering kunnen beter niet voor DHL kiezen. Ik heb inmiddels ook DHL verzocht om mijn persoonlijke gegevens te verwijderen en dit mij schriftelijk te bevestigen. Ik raad meer mensen dit aan aangezien uw gegevens bij deze onbetrouwbare partij misbruikt kunnen worden. Ik heb inmiddels per mail en telefonisch contact gehad met de opdrachtgever van DHL in dit geval en zij betreuren dit vaak voorkomend voorval. Ze zullen in het nieuwe jaar sterk gaan kijken naar nieuwe partners waarmee ze wel betrouwbaar kunnen samenwerken. Onderstaande mail heb ik gestuurd naar opdrachtgever en deze kunt u ook gebruiken voor uw negatieve voorvallen met onbetrouwbare DHL service en medewerkers. Beste *****,  Bedankt voor je snelle reactie. Het klopt dat ik de bestelling op woensdag 13 december heb gekregen. Dit had maandag 11december gemoeten. De vertraging is op zich niet mijn grootste probleem maar de valse houding van DHL wel.  Ik heb maandag tevergeefs gewacht op een koerier die niet is langs geweest. Ik heb DHL hier maandag over gebeld en ze hebben me beloofd dat het dinsdag wel bezorgd zou worden. Ook dinsdag is dhl niet langs geweest. Ik heb ze gebeld en gevraagd naar de bezorging en toen gaven ze me aan dat de bezorger zijn scanner niet bij had en dat het mis is gegaan. Daarna heb ik zoals u weet woensdag een klacht geplaatst op klacht.nl over het feit dat ze niet leveren en hier heeft dhl ook heels vals op gereageerd. Ze beweerden nu opeens dat ze wel langs waren geweest. Een directe leugen aangezien ik beide dagen gewoon thuis was. Dit is niet de eerste keer dat dhl dit doet. Hierdoor zal ik dus ook niet meer bestellen bij u omdat dhl ertussen zit. Wellicht stapt u in de toekomst over op een andere vervoerder dan zal ik weer overwegen om bij u te bestellen. Op klacht.nl beweert dhl tot 3 maal toe dat ze mijn klacht hebben "opgelost" zonder te leveren.  Ik heb deze klachten op klacht.nl gedeeld op facebook en helaas krijgt uw webshop ook negatieve aandacht door DHL.  Aangezien DHL gelijk op opgelost klikt op klacht.nl zonder ook maar eens een oprechte excuus te tonen weet ik dat ook deze klacht zonder oplossing zogenaamd opgelost zal worden door DHL. Ook op mijn review over u op Google zal ik dit vermelden voor toekomstige potentiële kopers dat ze rekening moeten houden met totaal andere levertijden als dat u beweert aangezien dhl met 2/3 dagen vertraging werkt.  Met vriendelijke groeten,

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 16:44 geantwoord

Goedendag,

Als klantenservice medewerker probeer ik altijd klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ik kan me goed voorstellen dat u baalt van deze situatie. Wegens de december drukte die we hebben mogen ervaren de laatste tijd, kan het voorkomen dat er meldingen gegeven zijn die niet kunnen kloppen. Of u daar specifiek slachtoffer van bent geworden durf ik niet te bepalen. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mike

Heeft op 14 december 2017 om 17:11 geantwoord

Ja zeker prima. Inmiddels 4 x liegen over een zogenaamd opgelost probleem. Mij maakt het niet zoveel uit hoor. Het is ook 4x meer vermeld op klacht.nl en ik heb er genoeg leuke zoekwoorden voor Google ingezet. Het zal zeker door genoeg potentiële opdrachtgevers gelezen worden. Ook 4x een 1.0 oplossingscore :) En natuurlijk een opdrachtgever die hier ook *****ziek van word omdat haar winkelman door DHL ook leuk vermeld word in klachten en reviews. Bovendien heb ik op radar.nl een melding gemaakt voor de koude douche omdat jullie willens en wetens na dag 2 mijn medische pakket bewust niet hebben gebracht. En natuurlijk een forum. Geopend omdat jullie zonder toestemming van bezorgadres gegevens bewaren in jullie systeem. Ook zal ik dit morgen verder uitzoeken bij mijn rechtsbijstand of jullie dit überhaupt wel mogen. Mij kost het een beetje moeite. Jullie kost het meer moeite en klanten / opdrachtgevers. Dat komt ervan als jullie personeel van een onbetrouwbaar bedrijf elkaar met leugens proberen te dekken.

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia Lucyszyn