Klacht: Melding niet thuis, terwijl we er gewoon zijn

KarenMmmmmm op 09 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat al een dag vertraging was opgetreden doordat pakket niet op tijd was opgehaald, zou vandaag tussen 18 en 21 uur pakket bezorgd worden. Om 17:22 uur had de bezorger pakket ingeladen. Yes!! Uiteraard waren we de hele middag al thuis. Kijk ik om 18:15 uur opnieuw op website staat er: om 18:05 uur is mislukte bezorgpoging geweest, morgen wordt opnieuw aangeboden. Pardon?? Ik zat vlaknaast de deur, geen bezorger gezien. Ook geen u was niet thuis briefje in de brievenbus.
Gebeld naar DHL maar die kunnen niets doen. Gaven aan dat we (IJsselstein) als vierde op de route stonden … nou, hier is de bezorger niet geweest. Zeker een voetbalfan die om 21 uur voor de buis wil zitten om Ajax te kijken. Belachelijk!

Gewenste Oplossing:

Als DHL zorgt dat bezorger toch vanavond nog beziorgd. Bezorgvak is nog tot 21 uur.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 mei 2019 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Dit is natuurlijk niet zoals het zou moeten gaan. Mijn excuses hiervoor. Echter zullen wij maar 1 leverpoging per dag uitvoeren en hadden wij er niet voor kunnen zorgen dat we het pakket die avond nogmaals aanbieden. Mocht het vandaag nogmaals mis gaan zet ik graag een klacht voor u door naar het betreffende depot zodat dit besproken kan gaan worden met de chauffeur.

Met vriendelijke groet,
Eveline
Customer Service Medewerker
DHL Parcel

KarenMmmmmm

Heeft op 09 mei 2019 om 12:36 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik begrijp niet dat de klacht pas wordt doorgezet als we nog een keer de melding Klant is niet thuis krijgen. De bezorger was gisteravond mooi op tijd weer binnen, checkte in bij depot om 20:35 kon ik zien op website Amazon, zodat hij op tijd klaar was voor voetbal CL met Ajax. Leuk voor hem/haar maar ten koste van ons want doelbewust er voor gekozen om ons pakket niet te bezorgen. Dus ik vind dat de klacht sowieso moet worden doorgezet.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Zie hieronder het niet-bezorgd schema van gisteren. Wij waren thuis en bevonden ons vlaknaast de voordeur. Klant is niet thuis briefje zat ook niet in brievenbus. Bezorger heeft GEEN poging gedaan tot bezorging. woensdag 8 mei 8:37 PM Geprobeerd te bezorgen door de vervoerder IJsselstein, 8:35 PM Pakket aangekomen in faciliteit transporteur IJsselstein, 6:05 PM Geprobeerd te bezorgen door de vervoerder IJsselstein, 5:22 PM Op weg naar bezorgadres IJsselstein,

Alle klachten die gemeld zijn door