Klacht: Melding DHL dat pakket op het door MIJ GEKOZEN AFHAALPUNT is geleverd, terwijl dit niet zo is.

nicolettadragoi op 17 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

email binnen van dhl dat pakket op het door mij gekozen afhaalpunt is geleverd, nou dit is dus niet zo, dhl bezorgt pakketten gewoon lukraak op afhaalpunten die voor hun gunstig en als ze geen zin hebben in een bepaalde punt gaan ze gewoon naar een ander punt, lekker makkelijk.

Gewenste Oplossing:

pakketten die juist bezorgd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 december 2021 om 17:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het is niet de bedoeling dat een pakket zomaar bij een afhaalpunt bezorgd wordt die je niet hebt gekozen. Het kan soms op een ander punt geleverd worden omdat het andere gesloten is of (wanneer het een pakketkluis is) er geen ruimte meer is. Ik ontvang graag een voorbeeld. Heeft u voor mij een traceernummer?

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door nicolettadragoi