Klacht: melding dat ik niet thuis was voor bezorger? Ik zit hier te wachten!

op 07 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket niet bezorgt omdat ik niet thuis was?? Ik heb de hele middag zitten wachten!! Na vanaf 13.00 te hebben gewacht op een pakketje dat tussen 14.00 en 16.00 uur bezorgt zou worden, krijg ik om 17.35 uur een berichtje:”Jammer we troffen u niet thuis, maar proberen het maandag nog een keer.” Hoe zo niet thuis? Ik zit te wachten!! Stelletje druiloren….

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakket vanavond alsnog bezorgt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Jaspers, Dank u welv oor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger heeft aangegeven dan u niet thuis zou zijn terwijl u dat wel was. Heeft u van de bezorger een briefje in de brievenbus ontvangen? Zou u de deurbel willen testen voor de zekerheid? Heeft u de track en trace code van de zending voor mij? Ik zorg ervoor dat de bezorger hierop wordt aangesproken want het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bezorger niet aanbelt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Njas

1 maand geleden - Beste, Ik heb geen briefje van de bezorger ontvangen, en met mijn deurbel is niets mis. Ik kreeg om 17.35 een mail bericht waar in stond dat ik helaas niet thuis was om mijn zending aan te pakken en dat er nog een poging gedaan zou worden. Ik heb toen overigens wel mijn afleveradres kunnen wijzigen naar een afleverpunt dat een straat verder op zit. En ben blij dat ik dat gedaan heb, want mijn zending die gepland was na 17.30 bij mij thuis aangeboden te worden zou na 15.00 uur op die locatie worden afgegeven, maar was daar 's ochtends om 10.00 uur al aanwezig. Ik vrees dat ik dus bij thuis komst uit mijn werk wel het gewraakte briefje zou hebben gevonden dat ik "helaas weer niet thuis was" omdat bezorger dit keer veel te vroeg voor de deur had gestaan. Barcode van de zending was 3SCUNA0997346. Ik denk overigens dat bezorger gewoon te veel pakketten heeft gehad, en dat daarom om 17.30 uur de niet geleverde adressen de standaard mail hebben gehad. Maar wat bij mij scheef schoot was dat ik een van de laatste mooie dagen binnen zit te wachten, vervelend, maar ok. Maar dan met zo'n gedachteloos mailtje met onwaarheden schouder ophalend wordt afgedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jaspers,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en de verantwoordelijke medewerker binnen twee werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten om herhaling te voorkomen en de bezorging te verbeteren. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 13:21 geantwoord

Er is niets opgelost. Medewerker zal aangesproken worden, maar het is voor mij niet zeker dat die de oorzaak van mijn klacht is.
ik heb het \"probleem\" zelf verholpen door pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen, maar kreeg het daardoor later dan verwacht, en daardoor te laat. Dat is niet meer op te lossen, dus verdere opvolging is niet nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Njas