Klacht: melding dat het pakket bezorgd is maar ik heb niks

op 11 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

via bol.com een zwenbad besteld tegen meer prijs gekozen voor avond bezorging tussen 18.00 en 22.00 en volgens post nl is het om 20.28 bezorgd niet bij mij dus want ik heb van 17.30 tot 22.07 in de voor tuin gezeten

Gewenste Oplossing:

de oplossing is aan post nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer Dokman, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat u de zending niet heeft ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat u een zwembad heeft besteld welke volgens TrackTrace bij u is bezorgd. Echter geeft u aan dat niet gebeurd is. Dit is zeer spijtig en ik wil wil u hiervoor mijn oprechte excuses aanbieden. Graag ontvang ik de betreffende 3S-code van het pakket, mocht deze nog niet bezorgd zijn. Aan de hand hiervan kan ik u van meer duidelijkheid en antwoorden voorzien. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juni 2018 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dokman,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door danny dokman