Klacht: melding dat het pakket bezorgd is maar ik heb niks

op 11 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

via bol.com een zwenbad besteld tegen meer prijs gekozen voor avond bezorging tussen 18.00 en 22.00 en volgens post nl is het om 20.28 bezorgd niet bij mij dus want ik heb van 17.30 tot 22.07 in de voor tuin gezeten

de oplossing is aan post nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer Dokman, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat u de zending niet heeft ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat u een zwembad heeft besteld welke volgens TrackTrace bij u is bezorgd. Echter geeft u aan dat niet gebeurd is. Dit is zeer spijtig en ik wil wil u hiervoor mijn oprechte excuses aanbieden. Graag ontvang ik de betreffende 3S-code van het pakket, mocht deze nog niet bezorgd zijn. Aan de hand hiervan kan ik u van meer duidelijkheid en antwoorden voorzien. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 13 juni 2018 om 09:45 geantwoord

Geachte heer Dokman,

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door danny dokman