Klacht: Melding “adres gesloten” ondanks gewoon thuis – geen briefje in bus

op 05 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gebruikelijke DHL gedoe als iedereen hier heeft zo te zien.

Ben thuis, krijg om 10:56 melding dat pakket vandaag zal worden afgeleverd voor zending JVGL0791199310362127 (tweede poging).

Om 11:42 verandert de status in “adres gesloten’. Geen briefje in brievenbus, bel doet het gewoon.

Alsjeblieft DHL, probeer jullie bezorgers eens onder controle te krijgen. Moet ik mn baan opgeven om iets te kunnen ontvangen via jullie?

Pakketje morgen in handen. En dat dit eindelijk eens stopt. Bezorgers proberen het niet eens meer

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 augustus 2016 om 16:33 geantwoord

Beste Jlintelo,

Ten eerste mijn oprechte excuses dat het niet goed is gegaan met het leveren van uw zending. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bezorger melding maakt van niet thuis, terwijl u gewoon zit te wachten.

Ik ga hier dan ook zeker een melding van maken dat dit is gebeurd. Zodat de
bezorger hierop wordt aangesproken.

Vanuit het systeem zie ik dat u de keuze heeft gemaakt om uw zending naar een parcelshop te laten gaan. Uw zending is daar bezorgd en u heeft de zending
daar als het goed is afgehaald. Hopelijk heeft u de zending in goede orde ontvangen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jlintelo