Klacht: Melden Lost & Found

op 08 juni 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag mijn sporttas laten staan op de achterbank van lijn 4 komende van station Maastricht en uitgestapt bij halte Tongersestraat, Dit was om 7.55. Om 8.05 Veolia klantenservice gebeld. Kom je in Tilburg bij een telefoniste die er duidelijk geen zin in had. Ik een uitgebreide beschrijving gegeven van de rit en de tas (met inhoud) en zij gegevens genoteerd. Ze zou er melding van maken. Ik zou gebeld worden als de tas gevonden zou zijn. Ik vroeg haar of ze dan contact gingen opnemen met de chauffeur van de betreffende bus. Antwoord: Nee natuurlijk niet. Ik vraag haar hoe het dan werkt. Antwoord: als iemand de tas vindt en afgeeft aan de chauffeur geeft hij hem af bij het Servicepunt. In mijn geval dus Maastricht. Gezien de tegenwoordige maatschappij kan ik nu 6 uur later met zekerheid zeggen dat de tas dus nooit meer bij mij terugkomt. Via iemand die familie heeft werken bij Veolia nog geprobeerd een andere route te bewandelen en toen was al snel duidelijk dat er geeneens een melding van was gemaakt van het schijnbaar onbelangrijke incident van het vergeten van een tas op de achterbank tja…Oja…mocht een van jullie de tas nog vinden..hij is grijs met zwart en er zitten roze sportschoenen in..

Ben tevreden als de klantenservice van Veolia op zijn minst mij de indruk had gegeven dat ze hun best gingen doen...nu weet ik dat het geeneens tot een melding in Maastricht is gekomen! En als er meteen contact met de desbetreffende chauffeur was opgenomen via de interne radio was hij wellicht wel nog gevonden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bienx