Klacht: Meisjeskleding maat

op 23 september 2017 over Coolcat in de categorie Kledingwinkels

Altijd goed kunnen slagen bij coolcat voor mijn dochter van 10 die wat steviger en langer is dan de doorsnee 10 jarige. Gelukkig had coolcat altijd maat 170/176. Dit paste en stond ook altijd erg leuk. Nu heeft coolcat besloten zich ook te richten op de peuter en kleuter en maat 110 in hun assortiment opgenomen. Prima daar zal wel vraag naar zijn maar waarom gaat dat nu tenkoste van maat 170/176? Deze maat is vervangen door de kleinere maatjes. De zoveelste winkel waarin een kind dat wat steviger is niet meer terecht kan. En ja de dames mode van coolcat past ze wel maar dat is geen kleding bestemd voor een 10 jarige.

Wanneer coolcat deze maat weer in de winkels verkoopt. Het is zoveel beter wanneer deze al zo onzekere kinderen in dezelfde kleding kunnen lopen als hun leeftijdsgenoten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolcat over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolcat in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolcat een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolcat

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:27 geantwoord

Beste Monique,
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat onze collectie nu niet beschikbaar is in de juiste maat voor uw dochter. Het klopt dat de collectie niet meer leverbaar was in de maat 170/176 maar deze zal wel weer worden opgenomen in de collectie.Op dit moment zijn er alweer enkele items beschikbaar in deze maat, zoals jassen. Binnen een aantal weken zal de gehele collectie weer in maat 170/176 beschikbaar zijn. Hopelijk hebben wij hiermee uw probleem opgelost. Met vriendelijke groet, CoolCat

Alle klachten die gemeld zijn door monique77