Klacht: Mega Mystery Box

op 17 september 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een brief ontvangen voor iets wat ik noet besteld heb en niet ontvangen heb! Dit gaat over de Mega Mystery Box!! Ik heb al vwrschillende herinneringen gehad en nu dus ook een aanmaning van jullie bij Billink. De factuur staat nu op €80,04! U begrijpt natuurlijk dat ik dit NIET ga betalen!! Op internet heb ik wat dingen opgezocht en is er sprake van verschillende gedupeerde met deze zelfde spookfactuur!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als deze spookfactuur niet langer bij mij op de mat komt en ik dit bedrag ook zeker niet hoef te betalen omdat ik NOOIT iets heb besteld of heb ontvangen van Mega Mystery Box!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 17 september 2018 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht.

Factuur 1RLC717609 is op 14 september 2018 volledig geannuleerd bij zowel Billink als het CIB. Je zal geen verdere berichtgeving ontvangen omtrent deze factuur.

Hopende dat je klacht hiermee naar wens is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Maartje van Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door l.vanvarik