Klacht: Mega mystery box

op 03 september 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 03 september 2018 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

We ontvangen graag je factuurnummer of je postcode en huisnummer waarop de bestelling is geplaatst.
Met deze informatie kunnen wij de factuur opzoeken in ons systeem om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Maartje

Alle klachten die gemeld zijn door Smit smit