Klacht: Meervoudig foutieve handelingen

op 20 januari 2014 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Kan het zo zijn dat een incassobureau tot tweemaal toe tegen een vonnis in mag gaan zonder verdere rechtspraak en bij aan kaarten van een van de twee gevallen een antwoord geeft, dat zegt; dat een dossier waarover vonnis is geveld, een heel ander dossiernummer heeft gekregen dan de dagvaarding vermeldt. En in een nieuw dossier aangeeft, de laatste van de twee, je eigenlijk te veel hebt betaald en proceskosten en alle andere bijkomende kosten moet betalen terwijl je geld terug schijnt te krijgen en daarbij beslag legt op de huurtoeslag en daarbij gaat ook hun clientèle tegen de uitspraak in en de instantie waar de kantonrechter je naar verwijst in zijn uitspraak over het huurgeschil, dat ook doet en het incassobureau maar aanmaningen blijft sturen terwijl( een ander bedrijf) zegt dat alles betaald is.

De mening van nog een persoon, een van buiten de rechtspraak, huurcommissie ,incassobureau en de clientèle van het incassobureau.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 27 januari 2014 om 14:03 geantwoord

De klacht is opgepakt en aan betrokkene is gevraagd om aanvullende informatie te leveren.
Helaas is deze informatie uitgebleven, waardoor GGN zich genoodzaakt ziet om de klacht te sluiten bij gebrek aan informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Roland Tan