Klacht: Meerderen

op 22 mei 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Goeiedag wij zijn van 20-05 tot 22-05 bij jullie geweest voor een weekendje weg met onze 2 kinderen 1 van 3 maand en 1 van 2,5 jaar
Bij binnenkomst alles uitgepakt en kwamen we tot de ontdekking dat de vorige eindschoonmaak niet zo goed gelukt is denken we ( dode hommel ) op de grond een grote dood geslagen langpootmug zat vast aan de muur geplakt haren in het doucheputje! spinnenwebben in zowat alle hoeken van het huisje 1 bedden linnen vergeten dus die moesten we ook weer ophalen bij jullie bij de receptie de slaapbank die om te toveren is tot een bed kraakte aan alle kanten zodra ik me omdraaide ik heb geen oog dicht gedaan en ik stond op met een verschikkelijke zere nek.
het volgende punt:
Hebben jullie op alle hoeken van het park camera’s zitten ? Ik kwam tot de grote ontdekking toen we de auto aan het inpakken waren dat ze mijn klepje van de dakdragers van mijn auto gestolen hebben.
Dan even over het park de grote achtbaan met de looping (de enigste achtbaan die over de kop kan)
Was dicht net zoals de octopus die helemaal weg is
En waar hekken omheen staan sommige attracties werden door 2 man bediend en zo lang in de rij moeten staan terwijl we uberhaupt vooraan stonden! Moet dit niet aangegeven worden voordat we boeken?
Dan binnenkomst van het Zwembad daar staan automaten met minion knuffeltjes erin waar mijn zoontje zo gek van is dus ik denk hey wat leuk ga een minion knuffeltje grijpen voor mijn zoontje dus ik hup geld erin.
Krijg ik geen spel en ik krijg mijn geld ook niet terug dus ik netjes naar het winkeltje gelopen in het zwembad
Die zeiden dat ik maar naar de gokhal moest gaan want daar konden ze wat voor mij doen dus hup ik daarheen want wil tenslotte wel mijn geld terug natuurlijk we werken er allemaal hard voor toen ik daar aangekomen was het verhaal uitgelegd en ik moest maar weer even teruglopen naar de speelautomaat met de vrouw van de gokhal want ze geloofde het niet nou om een lang verhaal kort te maken daarheen gelopen en ja het klopte inderdaad dus ik vroeg of ik mijn geld terug kon krijgen dat had ze niet want jullie hadden geen geld in de gokhal (waren haar woorden)
met pijn en moeite toch 2 spelen op een andere kast gekregen (geen minion kast) waar ik voor kwam nota bene kortom al deze punten zijn wij niet tevreden over hoe wij als gast verwelkomt zijn in jullie park en willen wij toch vragen hoe jullie dit gaan oplossen?
Met vriendelijke groet
Angelika die van 20-05 tot 22-05 in huisje d7 verbleven is met man en 2 kinderen

Als ik een reactie van jullie krijg
En deze punten die ik heb aangegeven verbetert

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slagharen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Slagharen

Heeft op 25 mei 2016 om 08:49 geantwoord

Gasten hebben ook deze bevindingen via de mail gestuurd. Wij zullen deze inhoudelijk behandelen en zo snel mogelijk beantwoorden.

Heeft op 12 juli 2016 om 09:51 geantwoord

Waardeloos zijn een weekend geweest en waren er veel dingen dicht of deden het niet( totaal niet naar ons zin gehad) en dan worden we afgescheept met 2 vrij kaartjes

Alle klachten die gemeld zijn door Luciano2013