Klacht: Meerdere tegels op de oprit beschadigd grote, zware steen verplaatst.

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste lezer, Op 20 mei, rond 15.30 uur, heeft een gele bus van DHL, een pakketje afgeleverd op Reewoude 19, te Herkenbosch. Nr. 19, is mijn buurman. Deze bezorger reed in de verkeerde richting, het is namelijk een eenrichtingsweg. De bezorger heeft zich gekeerd op mijn oprit, Reewoude nr. 17. Hijzij heeft hierbij mijn stenen, dit zijn grote mineraalstenen, helaas niet gezien. Een van de stenen is hierbij met kracht verschoven door de bus. Doordat deze steen heel wat kilo’s weegt, zijn de tegels door het verschuiven, enorm beschadigd geraakt, met flinke, bredere krassen. Ik heb tevens een foto van de ontstane schade.

Ik ben tevreden als mijn klacht naar alle eerlijkheid wordt behandeld. Wellicht een vergoeding voor de beschadigde tegels, het laten vervangen hiervan...

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:31 geantwoord

Goedemiddag,

Allereerst wat vervelend dat er hierdoor schade is ontstaan op uw terrein. Ik denk dat dit zeker niet de intentie is geweest van de chauffeur.

Uiteraard vind ik het volkomen logisch dat u hiervoor een schadeclaim wilt indienen bij DHL, dit kan via het formulier in deze link: https:www.dhlparcel.nlnlschade-bij-voorval. Bij zendingsnummer van de aangeboden zending mag u dit casenummer ingeven: 09444431.

Ik hoop u hierbij genoeg te hebben geïnformeerd.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door natuurlijkvrij