Klacht: meerdere punten

op 10 september 2018 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al vele tientallen jaren fietsen mijn vrouw en ik op een Gazelle. 11 maart 2015 hebben wij een E-Bike Orange C7 HM gekocht allebei. Na 2 jaar mijn fiets al een nieuwe voorband. De kapotte was van Chinese makelij. Niet goed dus. Toen de dis play kapot, even later de ook de achterband De voering van de binnenband kwam er gewoon door heen.Nu weer een kapotte pedaal wat volgens mij niet gebruikelijk is. Al met al veel kapot aan de nieuwe fiets. Mijn oude gazelle fiets nog steeds in gebruik en dezelfde pedaal nog na 22jaar is niet stuk te krijgen. Met zo`n dure fiets 2.599euro verwacht ik toch wel service. Zijn er meerdere klachten over of heb ik toevallig een maandagmorgen fiets

Gewenste Oplossing:

Als er aandacht aan de klacht wordt besteedt. En misschien een vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Swinkels