Klacht: Meerdere poststukken niet ontvangen

op 16 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De afgelopen maanden heb ik een aantal belangrijke poststukken niet ontvangen. Ik weet dat deze stukken zijn verstuurd, maar deze zijn nooit aangekomen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de poststukken boven water komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hollander, Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere poststukken verwacht, maar dat deze tot op heden nog niet zijn aangekomen. Ik zou dit graag voor u uit willen zoeken, maar hier heb ik wat meer informatie voor nodig. Werd het verstuurd met barcode? Wat is de naam van de afzender, en wanneer werd het precies verstuurd? Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groeten, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hollander, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 augustus 2016 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hollander,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mjhollander