Klacht: Meerdere pakketten vermist

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen woensdag zijn er meerdere pakketten bij mij opgehaald door jullie bezorger echter zie ik op geen van de tracktracé codes activiteit
Het gaat om de volgende codes:
3SMYPA941114882-NL
3SMYPA720891566-NL
3SMYPA1159541-BE

Als de pakketten weer volgbaar zijn

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 mei 2020 om 11:20 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er nog geen updates zijn verschenen in de status van een aantal door u verzonden pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over de status van uw pakketten. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten kan hierdoor langer duren dan gebruikelijk. Volgens mijn informatie zijn twee van de drie zendingen inmiddels afgeleverd, de derde zal naar verwachting ook spoedig afgeleverd worden.

Omdat uw pakketten verstuurd zijn via MyParcel raad ik u aan voor verdere vragen, klachten of de status van uw zendingen contact op te nemen met MyParcel via www.myparcel.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Vincenttb