Klacht: Meerdere malen uitstel

op 24 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 17 juni een Hugo Boss polo besteld, deze zou binnen een week binnen zijn. Ik heb inmiddels al 3 keer een mail gehad dat de levering is uitgesteld. Als de polo komende week niet binnen is dan zal ik verdere rechtsmaatregelen nemen. Belachelijk dat het zo lang duurt.

Gewenste Oplossing:

Als de polo binnen 3 werkdagen geleverd kan worden, anders dat het betaalde bedrag wordt geretourneerd binnen 5 werkdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Joepvdooren