Klacht: Meerdere malen uitstel

op 24 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 17 juni een Hugo Boss polo besteld, deze zou binnen een week binnen zijn. Ik heb inmiddels al 3 keer een mail gehad dat de levering is uitgesteld. Als de polo komende week niet binnen is dan zal ik verdere rechtsmaatregelen nemen. Belachelijk dat het zo lang duurt.

Gewenste Oplossing:

Als de polo binnen 3 werkdagen geleverd kan worden, anders dat het betaalde bedrag wordt geretourneerd binnen 5 werkdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joep,

We bieden je nogmaals onze welgemeende excuses voor de opgelopen vertragingen. Helaas zijn wij in deze teleurgesteld door onze toeleverancier en zijn onze klanten hiervan de dupe geworden, dat betreuren wij ten zeerste!

Gelukkig is de bestelling inmiddels van je afgeleverd. We hopend dan ook dat deze het wachten waard geweest is voor je en wensen je hier nog veel plezier van.

Met vriendelijke groet,

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Joepvdooren