Klacht: Meerdere malen Sorteerfout, geen pakket

op 12 augustus 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Helaas moet dit in het openbaar en op deze manier, omdat vidaxl vandaag ineens onbereikbaar is.
Op mails word ook niet gereageerd helaas.

Met de fraude helpdesk ben ik bezig dit uit te zoeken, want ik ga op de een of andere manier uitvinden of ik hiervan aangifte kan doen, tenzij ik maandag mijn geld terug krijg.

Vidaxl heeft wel mijn geld ontvangen maar zorgt er niet voor dat mijn pakket geleverd word.

Er is een Sorteerfout bij DHL, en die zegt op haar beurt dat vidaxl mij de oplossing kan bieden.

Kort gezegd, beide vidaxl en DHL hebben geld geïncasseerd, maar geen product geleverd…klinkt als…??????

Voel me netjes gezegd: opgelicht en ik laat dit niet zomaar over mijn kant gaan.

Inmiddels via bonjourfoto.nl op een correcte manier besteld.
Betere kwaliteit ook nog.
Van vidaxl wil ik nu alleen mijn geld nog z.s.m terug, en niet het standaard praatje reageer via de mail zoals ik las bij anderen, gewoon geld terug. Gr. Van Rooij.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste Sander, Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u tot op heden uw studiolampenset nog niet heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij zullen zo snel mogelijk telefonisch contact met u opnemen om dit met u te bespreken en u een passende oplossing aan te bieden. Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team vidaXL

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 17 augustus 2017 om 14:27 geantwoord

Beste Sander,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact hebben wij ons financiële afdeling opdracht gegeven om het aankoopbedrag van uw bestelling terug te boeken. Inmiddels zal dit naar alle waarschijnlijkheid op uw rekening staan.

Bedankt voor uw geduld en nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen hebben, stel ze gerust.

Wij wensen u nog een prettige dag!

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Klantiskoningmeestal1