Klacht: Meerdere malen defect en verlies toestel

op 03 juli 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Toen ik mijn toestel van t-mobile kreeg leek alles in eerste instantie naar behoren te functioneren. Na een bepaalde tijd ging mijn toestel stuk en daar begonnen de problemen. De eerste keer dat ik naar t-mobile heb gebeld voor registratie waren ze het gewoon vergeten in het systeem op te slaan, de tweede keer hadden ze het verkeerde type nummer geregistreerd (P990 ipv P970) en ontving ik nog geen brief waarin ik mijn toestel moest opsturen. Pas na de 3e keer dat ik had gebeld ontving ik die brief.

Nadat ik mijn toestel had opgestuurd zouden ze proberen hem binnen 14 dagen te repareren, ook hier gingen ze over heen en dit duurde bij elkaar zoon 3 weken.

Nadat ik mijn toestel eindelijk terug had duurde het niet lang voordat de audio-output aan 1 kant kapot ging en de telefoon regelmatig vastlopers had en heb ik weer t-mobile gebeld om een brief toe te sturen zodat het toestel nagekeken kon worden. Dit ging nu wel goed.

Na 4 weken had ik deze keer mijn toestel terug en er stond dat er geen mankement was gevonden, mijn klacht op de brief was na mijn idee niet eens bekeken en ze hebben het toestel niet voldoende getest voordat ze het terug gestuurd hebben.
Sterker nog, waar voordat ik het toestel opstuurde nog 1 kant van de audio-output werkte werkte er nou helemaal geen meer.

Dus heb ik mijn toestel maar voor de 3e keer opgestuurd. Ook dit duurde langer dan mij werdt beloofd. Ik had er deze keer voor gekozen naar de T-Mobile shop in Uden te gaan omdat ik niet erg veel vertrouwen had in de helpdesk van T-Mobile. Hier beloofde zij mij dat mijn toestel waarschijnlijk binnen 5 werkdagen terug bij mij zou zijn.

Na 3 weken heb ik nog maar een keer geinformeerd waar mijn toestel bleef en de dag erna kreeg ik een mailtje dat mijn toestel klaar voor verzending was. Een week later nog een keer gebeld waar mijn toestel bleef en deze was waarschijnlijk gestolen of iets in die richting.

Om deze reden zou ik een contract toegestuurd krijgen die ik zou moeten ondertekenen voor het akkoord tot het uitvoeren van onderzoek. Deze brief kwam bij mij niet binnen dus nogmaals gebeld naar T-Mobile waarna hij de volgende dag in de brievenbus zat. Brief dezelfde dag nog op de post gedaan (Woensdag 27 Juni) en vandaag nog steeds niet bij hun aangekomen/opgenomen in het systeem.

Inmmiddels gebeld naar T-Mobile of ik (na ruim 3 maanden) mijn toestel terug zou hebben voor vakantie en ook dit zou ze niet gaan lukken.

Ik vraag me daarom af wat T-Mobile er aan wil doen om hun klanten tevreden te houden en wat ze gaan doen om ervoor te zorgen dat ik mijn toestel terug krijg.

- Nieuw toestel
- Compensatie voor betalen mobiel internet omdat ik dit zonder toestel nauwelijks heb kunnen gebruiken.
- Duidelijkheid en Eerlijkheid

Reactie van de melder van de klacht sonidodmassive

5 jaren geleden - Inmiddels gebeld door T-Mobile en ik krijg een nieuw toestel, na levering nog opbellen of ik nog een vergoeding krijg voor het niet kunnen gebruiken van mobiel internet.

Alle klachten die gemeld zijn door sonidodmassive