Klacht: Meerdere keren te laat

Kimw95 op 15 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu voor de 3e keer achtereen de situatie dat een pakket veelste laat dan de geïndiceerde tijd wordt bezorgd. Ik snap dat het een indicatie is maar ik vind het erg vervelend dat ik nu tot 3 keer toe voor niks 2 uur lang thuis zit te wachten terwijl ik meerdere dingen te doen heb

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket op tijd wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wijntjes,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakketten regelmatig niet binnen het aangegeven tijdvak aangeboden worden. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is door het tijdvak aan te passen wanneer blijkt dat deze regelmatig niet gehaald wordt. Ik ga er vanuit dat u de betreffende pakketten inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of indien uw pakket nog niet in uw bezit is dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door