Klacht: meerdere keren pakket niet op tijd afgeleverd.

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu voor de derde maal op rij bericht ontvangen van pakket die tussen een bepaalde tijd bezorgd zou worden niemand gezien.
gisteren was het toppunt ik zou een pakketje ontvangen tussen 13:00 uur en 15:00 uur niemand gezien maar hier wel voor thuis gebleven om iets over 16:00 uur nieuw bericht van post NL pakket is onderweg naar u met wat vertraging wij weer thuis gebleven maar weer niemand gezien om 21:36 bericht wij hebben het helaas niet gered morgen komen wij weer.
ik ben er nu helemaal klaar mee. Ik werk zelf bij post nl maar ik begrijp steeds meer alle slechte berichten over post nl maar dit doet het bedrijf zich zelf aan want je kunt beter het track and trace afschaffen want dit kunnen toch niet waarmaken. want nogmaals dit is al de derde keer ik kies de volgende keer voor een andere bezorg service. want post nl pakketservice heb ik geen vertrouwen meer in,

Gewenste Oplossing:

gewoon je afspraken na komen en als je dat niet kunt waarmaken deze belofte niet doen. dus schaf track and trace dan gewoon af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw de Lang,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Het is natuurlijk heel zuur wanneer een bezorger de route niet kan afmaken en de bezorging wordt uitgesteld, maar het is momenteel een hele drukke periode. Ik hoop dat het spoedig weer correct zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door D de Lang