Klacht: Meer moeite doen om het pakket af te leveren

op 07 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste, vandaag zou mijn pakket worden bezorgd. De bezorger stond voor de deur, en ik was gewoon thuis, beneden waar ik de bel goed zou moeten kunnen horen. Er is niet eens gebeld, of geprobeerd om het pakketje te bezorgen. Er is een briefje achter gelaten dat het morgenavond bezorgd zou worden, terwijl ik het vandaag echt nodig had en dat gewoon kon als de bezorger iets harder drukte op de bel, of even klopte op de deur of het raam. De bel is niet gegaan, dus er is gewoon 0 moeite gedaan. Ben benieuwd naar reactie…..

Ik zou tevreden geweest zijn de chauffeur iets meer moeite deed om het pakket af te leveren in plaats van morgen maar terug komen. Verder ben ik geholpen als de leveringskosten vergoed kunnen worden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:56 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Naisly