Klacht: Meer moeite doen om het pakket af te leveren

op 07 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, vandaag zou mijn pakket worden bezorgd. De bezorger stond voor de deur, en ik was gewoon thuis, beneden waar ik de bel goed zou moeten kunnen horen. Er is niet eens gebeld, of geprobeerd om het pakketje te bezorgen. Er is een briefje achter gelaten dat het morgenavond bezorgd zou worden, terwijl ik het vandaag echt nodig had en dat gewoon kon als de bezorger iets harder drukte op de bel, of even klopte op de deur of het raam. De bel is niet gegaan, dus er is gewoon 0 moeite gedaan. Ben benieuwd naar reactie…..

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden geweest zijn de chauffeur iets meer moeite deed om het pakket af te leveren in plaats van morgen maar terug komen. Verder ben ik geholpen als de leveringskosten vergoed kunnen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Naisly