Klacht: Meer ingehouden dan dat er openstond loonbeslag

op 01 september 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

GGN heeft loonbeslag liggen maar heeft inmiddels 417 euro teveel ontvangen. Inplaats van het af te boeken op de openstaande vorderingen boeken ze een gedeelte ervan af op een vordering die al is afgelost. Daardoor blijven de andere dossiers langer open staan dan nodig en staan we bij het afgeloste dossier al 778 euro teveel.
Ook is er nog geen bericht naar de werkgever gegaan dat de totale schuld is voldaan!

Wanneer wij het teveel betaalde bedrag van 417 euro terug krijgen, de andere dossiers zijn afgelost en er per direct een bericht naar de werkgever gaat dat alle dossiers zijn afgelost

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 september 2016 om 10:49 geantwoord

Wij hebben de klacht in behandeling genomen. Er is vandaag een brief, ter attentie van de klager, opgesteld met een toelichting over de verwerking van de ontvangen gelden vanuit het loonbeslag. Tevens is er een brief verzonden aan de werkgever. Beide partijen kunnen de brief binnen enkele dagen verwachten.

GGN Mastering Credit.

Heeft op 06 september 2016 om 11:03 geantwoord

Binnen enkele dagen. Daar schiet ik dus niks mee op aangezien jullie niet duidelijk hebben gemaakt richting de werkgever dat de andere schulden hier ook mee zouden zijn voldaan. Deze wordt dus van het loon ingehouden terwijl jullie het al heben ontvangen. De reactie van een werknemer van jullie dat ik dat dan toch terug krijg is alles behalve redelijk. Daarbij wordt het geld ook niet met het loon meebetaalt omdat het niet op tijd bij hun terug is. Een excuus brief en een duidelijke oplossing zou beter zijn maar er is geen enkele medewerking van jullie hierin !

Bericht van GGN Mastering Credit

1 jaar geleden - Het staat de werkgever vrij telefonisch te informeren naar de stand van zaken. Op deze manier kan een onnodige betaling voorkomen worden. Wanneer wij over juiste emailadressen beschikken van de klager en de werkgever kan de brief ook direct per email verzonden worden. Deze gegevens zijn momenteel niet bij ons bekend. Het opgegeven emailadres bij deze klacht is mogelijk niet van betrokkene zelf en zal derhalve niet worden gebruikt. GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door genoeggeweest