Klacht: Medion retourneert gerepareerd product erg traag

op 30 juni 2012 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Het retourneren van een gerepareerde PC neemt bij Medion ruim een week in beslag. Voor de verzending schakelt Medion DPD in. Heb Medion hierover bericht gestuurd zodat ze DPD hierop aan kunnen spreken. Maar daar komt geen reactie op.

Medion kan DPD aanspreken op beter nakomen van verzendingsafspraken of ze kan een betere vervoersmaatschappij inschakelen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medion

Heeft op 09 juli 2012 om 11:45 geantwoord

Geachte heer Twisk,

Mijn leidinggevenden zijn ermee bezig. Bedankt voor het doorgeven.

Team WebCare

Reactie van de melder van de klacht theot1

5 jaren geleden - Omdat Medion pas na 3 weken op mijn klacht reageerde heb ik ook contact gehad met DPD. DPD beweert dat de trage verzending niet door hen is veroorzaakt maar door Medion. Medion stuurt mij informatie waarop te zien is dat de reparatie op 4 juni is uitgevoerd en geven als verzenddatum 6 juni aan. DPD stuurt mij informatie waarin staat dat het pakket pas op 11 juni door Medion in Kesselsdorf ter verzending is aangeboden door Medion.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Medion beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht theot1

5 jaren geleden - Deze klacht is niet opgelost!! Medion heeft helemaal niet gereageerd op de (door mij hierboven doorgegeven) bewering van de vervoerder DPD dat de trage verzending aan Medion te wijten is.

Alle klachten die gemeld zijn door theot1