Klacht: Media geeft geen schadevergoeding in geld

laaziza op 15 december 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn bestelling was netjes bezorgd door de heren. Helaas zat er aan de zijkant van mijn koelkast een paar krassen. Heb er foto’s van gemaakt en naar mediamarkt gemaild.
Er is mij gevraagd dat ik kon ruilen of een gedeelte van mijn geld terug kon krijgen. Ik had gekozen voor de koelkast te behouden omdat ik een paar dagen zonder koelkast zit en gevraagd om een gedeeltelijke terug gaven van mijn geld. Ik ben akkoord gegaan met de schadevergoeding. Helaas willen ze dat niet naar me rekening nummer overmaken. Ze willen allen via een e- voucher aan je geven. Ik heb to 5x toe duidelijk aangegevn dat ik liever naar me rekeining nummer wil hebben. Terwijl er duidelijk via telefoon door de 1ste medewerker aan mij is verteld dat ik het product kon omruilen of een gedeelte van het geld gestort kon krijgen, na tig mailtjes te hebben gestuurd met tig verschillende medewerkers die me maitljes hebben beantwoord ben ik er nog steeds niet met ze uit. Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan met de e-voucher om van dit gezeik af te komen en nog worden mijn mailtjes door verschillende medewerkers behandeld en geen e-voucher gehad. Waarom wordt mijn verzoek niet gewoon door 1 contact persoon afbehandeld?
Er worden dingen beloofd die ze niet na komen. Slechte service en onopgeleide medewerkers die niet serieus jou zaak oppakken. Ik ben diep teleurgesteld in media markt. Mijn tip aan mensen. Koop hier niks. en als je wat koopt nooit hele bedrag cash betalen maar voorschot geven. Zodat als er schade is je de rest van het bedrag niet aan ze hoeft te geven.Ze zijn onbetrouwbaar en niet serieus. Dit is de laatste keer dat ik hier wat koop.

De beloofde voucher met beloofde bedrag aan mij geven aangezien ze niet akkoord gaan met de schadvergoeding naar me rekening te sturen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door laaziza