Klacht: media box niet ontvangen

op 11 april 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

betaaldt en nog niks ontvangen en het ergste dat er geen reactie op vezonden emails

als ik mijn bestelling ontvangen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hariz

4 maanden geleden - na mijn klacht op 11-04-2017 kreeg ik een mail met daar in dat ik zal mijn geld terug kregen , maar jammer genoeg wij zijn nu 16-05-2017 en nog niks ontvangen ik wil mijn geld terug

Reactie van de melder van de klacht Hariz

2 maanden geleden - tot vandag 02/07/2017 geen oplossing mijn geld niet terug en ook de bix niet graag een oplossing

Reactie van de melder van de klacht Hariz

1 maand geleden - weet niet meer wat ik moet doen nu dat ik mijn geld wil teru hebben ik denk toch dat ik een klacht bij de politie gaan doen

Reactie van de melder van de klacht Hariz

1 maand geleden - ik begrijp niet waarom de politie niks doet tegen deze oplichters ? na ruim 330 klachten het gaat om een grote bedrag ( ruim 30 000 euro ) van alle klachten bij elkaar. zij wachten zeker dat er iemand z'n eigen middelen gaan gebruiken om zijn recht te halen , nu ik genoeg info over deze bedrijf heb en waar de eigenaren verblijven denk ik toch op mijn manier mijn geld gaan halen, en zal rampzalig zijn

Alle klachten die gemeld zijn door Hariz