Klacht: Medewerking van Mollie aan oplichting!

op 30 mei 2020 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Op 2 mei 2020 € 59,98 betaald via Mollie aan Bloomo.nl voor slippers..twee paar.
Goederen zijn niet geleverd.
Bloomo.nl staat op hun site bekend met een info mail die niet bestaat..
Bij Mollie staat Bloomo bekend met capwinkels gmail waarop geen reactie komt en een telefoon nummer die van een onbekende is.
Mollie wilt na geen reactie van de ontvangende klant van hen, geen verdere actie tegen hen nemen, tenzij er bovengemiddeld geklaagd wordt over hun klant.
Op de vragen hoeveel klachten er binnen zijn, of ze nog steeds gelden ontvangen enof ze inmiddels met de noorderzon zijn verdwenen wilt Mollie geen antwoord op geven.
Op het feit dat hun klant helemaal niet te bereiken zijn en de achtergelaten info voor de consument vals zijn, zegt Mollie hier niets mee te maken hebben: zij zeggen dat ze hun klanten checken op betrouwbaarheid vòòr ze in zee met hen gaan.
En dat hun klanten hun betrouwbaarheid vervalsen daarna, kan Mollie niets aan doen…

Ik ben tevrden als ik mijn € 59,98 retour ontvang en Mollie openbaar maakt hoe hen beleid is!
Zodat de consument zelf kan kiezen om mee te werken aan oplichting!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheila K-R