Klacht: Medewerkers zijn totaal niet vriendelijk

op 17 juni 2016 over Bruna in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij bruna Haarlem marsmanplein kom ik regelmatig pakketjes ophalen omdat ik fulltime werk en fus doordeweeks niet thuis ben. Er is dus geen andere keus dan daar mijn pakketjes ophalen waar ik totaal niet blij mee ben. Ik heb het al een aantal keer meegemaakt maar de klantvriendelijkheid is altijd ver te zoeken. Vorige keer was in een pakketje kwijt en het enigste wat er steeds was gezegd ja ik heb het niet maar op een hele norse manier. Inplaats dat ze met me meekeken en zeiden wat ik wel kan doen. Ik werk zelf op schiphol bij klm en dit is niet hoe je met klanten omgaat. Vandaag had ik ook geen id mee maar wel een foto. Bij dhl doen ze hier nooit moeilijk over maar bij bruna wel. Weer kreeg ik een nors antwoord oh nee dan gaat het niet op een norse manier inplaats van sorry ik heb echt een id nodig. Het is echt op de manier waarop je iets zegt. Al met al die service daar moet echt verbeterd worden want ik vind dit echt onklantvriendelijk. Vooral een oude man is altijd chagerijnig.

Gewenste Oplossing:

Nou nergens mee

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruna over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa111