Klacht: Medewerkers

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,ik vond dat ik hier echt even melding van moest maken…te gek voor woorden!
Er zou vandaag een pakket gebracht worden,tussen 10.30/12.30u.Gezorgd dat ik thuis was.Zie de bus voorbij rijden en dacht nog;die begint ad andere kant vd straat en komt terug.Tegen half 1nog maar eens via t&tcode gaan checken en tot mijn stomme verbazing stond er “we troffen u niet thuis”….ook geen briefje in de bus…bezorger gewoon niet geweest.Ik ben gaan bellen met klantenservice.Daar kreeg ik te horen dat er een klacht werd ingediend,en dat ik morgen na 15u mn pakket kon halen bij een postnl punt,wilde ik eerder kon dat ook maar kost dat 1.95.Aan mevrouw aangegeven dat dit niet echt klantvriendelijk is daar de chauffeur niet netjes is geweest,zij vond dat ze meer had gedaan dan noodzakelijk was…dit kan toch ECHT niet…zo ga je niet met klanten om!!!
Helemaal klaar mee…

Gewenste Oplossing:

Wanneer postnl hand in eigen boezem steekt en me mijn pakketje morgenochtend laat ophalen zonder dat daar voor mij kosten aan verbonden zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Dalsum,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor.
Ik heb mijn administratie geraadpleegd en vernomen dat hier een klacht van is gemaakt om dit te laten bespreken met de pakketbezorger, nadat u dit heeft gemeld bij onze klantenservice. Wij hebben op de klantenservice niet de mogelijkheid om dergelijke wijzigingen door te geven. Ik ga ervan uit dat u dit pakket inmiddels in uw bezit heeft en dat het de volgende keer weer correct zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rutgerenleonie