Klacht: Medewerkers

op 14 september 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Hallo,

Ik heb mijn meubels bij woonsquare besteld. informatie die ik in de winkel heb gekregen klopte niet ben erg teleurgesteld !! Ik heb totaal 15 weken moesten wachten op al me meubels ik ben meer dan 4x naar de winkel gegaan en telefonische contact genomen !! Mijn geduld raakte zachtjes op !! Via de winkel werd er ook verteld dat ze ook netjes alles bezorgen dit vond ik mooi aangezien ik in belgie woon de eerste keer dat ze alles kwamen bezorgen kwamen er 2 medewerkers een ervan was erg onvriendelijk puur waar hij moest bezorgen. ( antwerpen ) en dat zei die ook iederkeer tegen zijn collega ” stomme belgen ” ik vond dit gewoon niet kunnen ! 2de keer dat ze mijn bank kwamen brengen kwam weer de zelfde bezorger met een andere bezorger ik was erg teleurgesteld !! Ten eerste weer dat die zei ” rot belgie ” antwerpen altijd druk dit en dat !! Aangezien dat ik ook geen lift heb en in de 2 de verdieping woon en ik dit ook heb aangeven in de winkel .. De bezorger had geen moeite gedaan om de bank te tillen met mijn man samen zijn eerste reactie was we kunnen het niet naar boven tillen terwijl die het jiet geprobeerd heeft en wel eerder de leenbank naar boven heeft getild ??! Nogmaals ben erg diep teleurgesteld !! De pootjes van mijn bank is ook verkeerd ik had wit en het is beige hier doen ze ook helemaal niks aan ik moest maar een klacht gaan indienen van de winkel en werd verteld ” je zal er niet ver mee komen” ik heb weer telefonische contact genomen maar serieus namen ze me ook niet!!

Ben nogmaals erg diep teleurgesteld. Toen ik me spullen bestelde was ik zo tevreden voelde erg vetrouwd maar helaas het vetrouwen is weg !!

Asma Azarkan

Niet !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 14 september 2016 om 11:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Azarkan