Klacht: medewerker DHL gedroeg agrasief toen hij reed DHL auto

op 29 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

hij is vriend van mijn Buur vrouw en ik heb doe Gr als ik hem zie maar ik voel zij haat me want ik ben niet Nederlanderse vrouw
ik hielp hem een keer samen met voor tuis van de buur vrouw
Zaterdag wilde ik door fietsen door Hamburgerweg naartelgterweg en hij was bij strijlandweg en hij wilde naar oude telgterweg

hij moest stil staan maar toen ik langs Strijlandweg fietste gaaf hij Benzeen aan en hij keek aan mij agresief
ik stapte uit mijn fiets en keek naar hem hij reed door hamburgerweg naar rotonde maar hij naam niet direct oude tegterweg maar hij reed om de rotonde langzaam en keek aan me agresief daarna naam hij oude telgterweg
Met vriendelijk Gr

ik hielp hem een keer samen met voor tuis van de buur vrouw

Met vriendelijk Gr
Bushra.Hertzogstraat 59

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste Bushra, Wat naar dat je zo'n nare ervaring hebt met 1 van onze chauffeurs! Ik maak hier uiteraard graag een melding van, want dit is zeker niet het gedrag dat wij van onze chauffeurs verwachten. Heb je voor mij het kenteken van de bus/auto waar de chauffeur in rijdt? Deze mag je in een reactie hier plaatsen of naar ons toe sturen per e-mail naar webcare_parcel@dhl.com o.v.v. 545328. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:21 geantwoord

Goede avond,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Bushra