Klacht: Medewerker DHL belt niet aan (mensen thuis), zet zelf handetekening, pakket spoorloos

op 15 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Leuke broek besteld voor op vakantie. Ruim op tijd. De bestelling was op maandag gedaan en zou dinsdag worden bezorgd. In huis op het moment van de beoogde aflevering. Ikzelf, mijn dochter en een oppas. Bel is niet gegaan maar zie in de middag wel een status update van de bezorging. Pakket zou zijn afgeleverd op ons huisadres. Als ik de tracking check.. is er bij de handtekenening een soor krul geplaatst. Ik maak me eigenlijk direct zorgen. Vertraging, het even ergens ophalen.. allemaal niet zo’n punt maar dit pakket is niet meer traceerbaar…..Uitermate kwalijke zaak lijkt me zo..
Nu is het zaterdag, en zo opgehaald door de taxi zonder broek. Aangezien het een tye dye broek (met overigens nog een aanzienlijke waarde) zal ik hem niet zo vaak meer aan doen….. als ie nog komt….

Er is een case opgezet. kost nog de nodige moeite en geld (DHL vraag een euro per gesprek maar de eerste paar keer maar opgehangen , te veel wachtenden voor me).. t En tja wanner ben ik nu tevreden.. aangezien ik veel tijd kwijt ben, geen dure broek voor de vakantie, en geen geld terug (webwinkel wacht nlk ook op DHL... waarvan ik inmiddels van veel mensen begrijpt dat dit staat voor DUURT HEEL LANG.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 juli 2019 om 12:05 geantwoord

Goedendag,

Wat vervelend om te vernemen dat dit zo is gelopen, ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt. We zijn nog wel met het onderzoek bezig, en ik hoop dat wij de verzender zo snel mogelijk van de uitslag hiervan kunnen voorzien. Mijn excuses voor het ongemak!

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Liset2020