Klacht: medewerker aan de telefoon 2 keer telefoon opgehangen

op 09 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik had een spoed zending een pak voor bruiloft al
15 jaar weet dhl dat wij om 10 uur open gaan
toch komen zei altijd voor 10 uur ik heb gebeld om te vragen wat kan ik doen omdat volgende dag de bruiloft was medewerker heeft 2 keer de telefoon opgehangen omdat ik boos was
sinds die dag werk ik niet meer met dhl

nooit tevreden omdat ook steeds door koerier 32 contant moet betalen voor zending en achteraf weer een factuur van 180 euro
en dan gelijk incasso
ik haat dhl ik haat dhl ik haat dhl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 jaren geleden - Goedemiddag, Begrijpelijk dat u hier absoluut niet blij mee bent. Zojuist heb ik getracht de gesprekken die u met mijn collega heeft gehad te achterhalen, dit is echter niet gelukt. Heeft u wellicht een zendingnummer van het pakket waarbij dit fout is gegaan? Op die manier kan ik er voor zorgen dat de medewerker hier op aangesproken zal worden. Wat betreft het factureren van het onjuiste adres zou ik ook graag een kijkje willen nemen, hier heb ik ook een zendingnummer voor nodig. Heeft u dat voor mij? Vriendelijke groet, Thijs DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht modelux

4 jaren geleden - HALLO HET GING OM DEZE 8626429906 XJES NESLA GEBELD VIA 020 4110001 OF 06 38 416 757 MVG NESLA TORPAK

Reactie van de melder van de klacht modelux

4 jaren geleden - IK HEB ALLES AL BETAALD HEB GEEN SCHULD MEER IK BEN ECHT BOOS OP JOU VROUWELIJKE COLLEGA DIE MIJ ZO HEB BEHANDELD VIND JAMMER DAT WIJ 15 JAAR SAMEN HEBBEN GEWERKT DAT IK NU 1 KLANT KWIJT BEN DOOR JULLIE EN JULLIE OOK 1 KLANT KWIJT ZIJN DOOR JOU COLLEGA MVG NESLA

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 juni 2017 om 14:39 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Uw zending is verstuurd via DHL Express. Dit netwerk is volledig gescheiden DHL Parcel voor meer informatie wil ik u daarom adviseren contact op te nemen met DHL Express via 088-0552 000. Zij zullen dit verder in behandeling nemen.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door modelux