Klacht: Medewerker 12-12-2017

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vraag aan een medewerker iets over wat hij aan het bezorgen is en ik krijg te horen dat ik moet opflikkeren en maar moet gaan werken.

Gewenste Oplossing:

Zou het fijn vinden als de medewerker zijn excuses aanbied.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Het is natuurlijk erg vervelend om deze manier aangesproken te worden door 1 van onze medewerkers. Mijn excuses hiervoor! Helaas kan ik zonder verdere gegevens niet achterhalen wie dit is geweest. Mocht u een traceercode voor mij hebben van een pakket dat op dat moment bezorgd is dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rob.pey