Klacht: Mederwerkerster niet kindvriendelijk

op 03 mei 2017 over Ballorig in de categorie Kinderen

Geachte Ballorig medewerkers,

Jaren bezoek ik samen met mijn kinderen Ballorig om een leuke dag door te brengen. Echter, heeft zich gisteren 2 mei jl. een situatie voorgedaan waarbij mijn zoon Imran (4) en ik behoorlijk overstuur zijn geraakt.

Imran mocht van mij een ijsje uitkiezen en liep een paar stappen voor mij. Imran stond voor de ijsjes en een medewerker van Ballorig genaamd Lisette zei het volgende: “ wegwezen jij nergens aan zitten met een handgebaar”. Dit terwijl Ballorig een speelpaleis is voor kleine kinderen zoals Imran, werkelijk ongelofelijk. Concreet gaat het om de volgende punten:

– een medewerker van Ballorig dient zich kindvriendelijk te gedragen en is daarmee een voorbeeld voor de kinderen;

– hetgene wat is gezegd keur ik als moeder af, omdat dit emotionele gevolgen heeft voor mijn zoon;

– toen ik de medewerker hierop heb aangesproken werd dit te makkelijk weggezet, waarbij zij aangaf dat zij dit bij alle kinderen doet. De medewerker bevestigd dus dat soort gelijke situaties structureel plaatsvinden en dus niet begrijpt wat voor mogelijke impact dit heeft voor de ander.

Een leuke dag bij Ballorig is geëindigd met rollende tranen op zijn gezichtje in plaats van een glimlach in de auto. Mijn minimale eis is dat de medewerker op zen minst haar excuses aanbied voor deze gebeurtenis en niet meer zal weglopen tijdens het voeren van een volwassen gesprek.

Graag verneem ik van u de afhandeling en ik hoop dat ik binnenkort met plezier weer naar Ballorig kan gaan.

Ter informatie: dit gaat om medewerkerster Lisette van Ballorig Utrecht, Mississippidreef 22, 3565 CG te Utrecht.

Najoua

Persoonlijk excuses van de betreffende medewerker.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ballorig over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Najoua91