Klacht: Me telefoon al 3keer op gestuurt en nog geen resultaat!!!!

op 12 oktober 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Klacht Hoi, ik vind het niet normaal heb al 3 keer me telefoon gestuurt de eerste keer zullen ze knop vervangen want hij deed het soms niet ik krijg hem na een week terug moest hem weer opsturen wilde zelfde probleem later kom ik hem weer halen en zie me toestal achter kant beschadigt is en voor knop gesmolten plekjes dit is niet normaal !! Ik moest hem bij die winkel achtetlaten weer opgestuurt en ik zit 4 weken zonder toestel ik hoop snel wt tehoren met hoe en wat want neem echt een advocaat en klaag jullie aan !! Dit is niet normaal . Advocaat word voor mij toch vergoed !!! Maar zit nu maand zonder telefoon terwijl ik hem bij een abo heb genomen van 50 euro permaand toestel kost los over de 600 euro !! Hoop snel tehoren

Nieuwe telefoon !!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

6 dagen geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Samanta Doon