Klacht: MacDonalds in Almelo/Woonboulevaar.

op 29 december 2009 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Goede morgen heer/mevrouw,

Vanochtend was ik samen met mijn dochter in de MacDonalds in Almelo/Woonboulevaar.

Ik bestel koffie met appeltaart. Ik nam een hap.
De appeltaart was nog helemaal bevroren.
Deze was zo hard en koud dat ik het uitspuug in de deksel van de appeltaart.
We gaan terug naar de kassa.
Tot mijn verbazing krijg ik mijn appeltaart terug en warm omdat het ontdooid is in de magnetron.
MAAR ze hebben gewoon de deksel dicht gegooid en de boel opgewarmt.
Wat ik had uitgespuugd lag er gewoon overal overheen.
Dit is toch geen service. Ik heb alles weggegooid.
1 bevroren appeltaart.
2 warme uitgespuugde appeltaart wat geen gezicht is.
Op zijn minst had ik een nieuw stuk verwacht. Ik had absoluut geen zin om nog een keer naar de kassa te lopen en mijn verhaal te halen.
Kortom het komt er voor mij op neer. Ik moet werken vandaag, voor het geld maar service verlenen ho maar.
Verder vroeg ik om de kassabon en deze heb ik ook niet gekregen.
HIerbij mijn klacht naar de MacDonalds toe.
Ik hoop dat andere mensen vandaag beter geholpen worden.

Met vriendelijk groet,

L. Zeeman-Wiesenekker

Gewenste oplossing

Geen idee.
In iedergeval dat de werknemers goede service verlenen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeeman