Klacht: Discriminatie Mc Donalds Charlois

op 30 november 2009 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Op zaterdag 28 november om 09.30 wist ik niet wat mij overkwam.De mw. bij de balie
meende een man voor zijn beurt te moeten helpen ,omdat hij meende een witte huidskleur te hebben en ik een donkerdere.
De manager zelf een donkere hindoedame zorgde laf genoeg dat ze bij de balie verdween,zodat deze meneer die onophoudelijk links en rechts PVVachtige onzin bleef uitkraaien zijn gang kon gaan.
Omdat de leiding niet ingreep,
besloot ikhet restaurant te verlaten met de mededelijng aan het de verkoopster dat ik niet met varkens in een restaurant wil zitten.

Reactie van de melder van de klacht Andy11

10 jaren geleden - Naar aanleiding van mijn klacht (zie discriminatie op 28 nov. 2009) ,wil ik vermelden,dat ik zeer te spreken ben over de wijze waarop Mc Donalds met de klacht is omgesprongen. De afhandeling heeft de aanleiding van de klacht ietwat doen verbleken. Ik heb na uitnodiging, een gesprek gehad met twee dames van het restaurantmanagement in t.w. mw.Monica & mw Iria. Dit team heeft met uitstraling van een bijzondere combinatie van professionaliteit en servicegerichtheid,mijn teleurstelling in het restaurant volledig kunnen wegnemen. Het is een geen welles nietes gesprek geworden maar wel een constructief gesprek waarbij ze,pedagogisch zeer correct ,ook mij teleurgestelde zoontje betrokken. Ik beschouw de voorafgaande onplezierige ervaring welke aanleiding is geweest voor de klacht als keurig opgelost. Nogmaals complimenten over de afhandeling .Andy11

Alle klachten die gemeld zijn door Andy11